No Trip matches your search criteira
D’una forma fàcil i divertida amb els tècnics més qualificats. Si no t’has posat mai uns esquís però fa temps que t’ho mires, no t’ho pensis més i posa’t en els millors mans. T’ensenyarem a esquiar i et donarem autonomia per a que tu sol siguis capaç de lliscar per les pistes i progressar d’una forma segura, gaudint al màxim d’un esport que aporta increïbles sensacions en un entorn inigualable.
Les classes (particulars o en grup) tenen una durada mínima de 3 hores, ja que es la millor forma de poder aprofundir en el teu aprenentatge. En funció del teu nivell d’esquí (debutant, mig o avançat), seleccionarem les millors zones de l’estació per a desenvolupar la sessió de manera que sigui el màxim de profitosa.
Durant la sessió, t’explicarem els gestos correctes per a esquiar o millorar, te’ls mostrarem, i posarem al teu abast tot un conjunt d’exercicis (de fàcil a més tècnic), per a que puguis posar-ho en pràctica, sempre sota la nostra supervisió.